Drept la replică – Marius Ianuș

În urma articolului meu de aici, Marius Ianuș mi-a trimis următorul drept la replică:

 

”I-a spus într-adevăr un scriitor lui Nicolae Manolescu cele puse de tine în gura mea. Dar nu am fost eu. Această înjurătură s-a auzit într-o ședință a U.S.R.. Era foarte multă lume acolo. Apoi înregistrarea acelei ședințe a apărut pe siteul meu – hyperliteratura. De aici confuzia ta. Eu i-am reproșat doar că se înconjoară de securiști. Destul de virulent, ce-i drept. Azi i-aș reproșa și că a lucrat cu evreii pentru distrugerea lui Paul Goma, distrugere care a și avut loc. Dar și că își bate joc de Uniunea Scriitorilor, conducând-o prin corespondență, prin intermediul unor indivizi jalnici, care, în loc să se lupte pentru un sistem național de predare de scriere creativă în școli și licee, de pildă, își dau lor înșiși premii pe care nu le merită: Chifu și Vosganian. Dar nu aș face aceste reproșuri pe un ton injurios. Dumnezeu îi vede.”

Marius Ianuș

Lasă un comentariu