my poetry in Levure Litteraire

Levure littéraire, numerò 12 – link

 

2 răspunsuri to “my poetry in Levure Litteraire”

  1. mariaratiu56 Says:

    Daniele, nu-mi da pagina. imi apare „eror 404” ce o mai fi si asta… ce rau imi pare!!Eu sunt in Romania, la Bucuresti acum dar sunt trista pentru ca am primit telefon de la Roman ca mama mea si-a pierdut memoria astazi pentru vreo 20 de min…ceea ce nu e un semn bun. Maine dimineata ma duc la Roman…Te pup si sa auzim de bine!Maria

  2. daniel Says:

    eu, din Sassari, deschid foarte ușor linkul… ți-l las, și ”explicit”, aici: http://levurelitteraire.com/daniel-d-marin-6/

    îmi pare rău de ceea ce se întâmplă cu mama ta și sper să fie ceva foarte trecător…

Lasă un răspuns

