pre-Gaudeamus

câteva cărţi care mi-au atras atenţia zilele trecute: Metode (Vlad Drăgoi), schimbarea la faţă (Florentin Sorescu), 3 ml de Konfidor (Ion Buzu), nu mă doare nimic doar lipsesc (Marius Lăzărescu).

voi descoperi alte câteva la Gaudeamus şi voi posta câte un poem preferat din fiecare dintre ele 🙂

PS:
nu îmi voi lansa cartea la Gaudeamus (ea va fi lansată şi în Bucureşti, probabil până la sfârşitul acestui an, însă nu în prezenţa mea), dar dacă e cineva care doreşte autograful meu mi-l va putea cere şi îl va primi. în rest, dacă mă vedeţi întâmplător sau neîntâmplător pe la târg, pe 21 şi 22 noiembrie, nu ezitaţi să schimbăm câteva vorbe! după 22 voi pleca din nou şi chiar nu ştiu când o să revin.

Lasă un răspuns

