poezia & lumea (1)

1. I-am scris Elenei Udrea, după ce a recitat un poem la TV.

I-am scris frumos (într-un comentariu pe blog, pe care însă nu l-a aprobat, aşa că nu vi-l pot arăta), deşi nu i-am ascuns nici partea mai puţin cumsecade a relaţiei mele (indirecte) cu ea, şi am întrebat-o dacă vrea să citească şi alte poeme. Nu mi-a răspuns.

2. I-am răspuns lui teasta brutus, care mi-a scris în numele asociaţiei Pathos.

M-a invitat la ROLLERS FEST 2012 – „primul festival PE ROLE din Romania”: „Proiectul a trecut de primele 2 etape de selectie din cadrul procesului de selectie Granturi Raiffeisen Comunitati, iar acum obtinerea finantarii depinde doar de numarul voturilor primite din partea publicului!”. Şi mă invitau la un „MARS pe role pe traseul Piața Constituiei- Piata Unirii- Piata Alba Iulia- Piata Universitatii- Piata Victoriei- Piata Charles du Gaulle- Arcul de Triumf- Piata Presei Libere prin care sa transmitem in masa mesajul nostru ANTI- sedentarism”.

Fiind chiar în startul campaniei mele de strângere de fonduri prin poezie pentru sănătate, l-am întrebat şi pe el, indirect, dacă nu cumva citeşte poezie:

“Va multumesc pentru invitatie, din pacate eu nici pe propriile-mi picioare nu prea mai pot sa merg, pe role nici atat. Cred ca e bine si natural ca oamenii care nu au astfel de probleme sa isi dea seama si singuri de asta, fara sa le spuna cineva tot timpul…

Chiar si fara role, dar cu o atentie cat de cat activa fata de propriul corp cred ca oamenii o vor duce mult mai bine.

Din pacate insa eu sunt aici:
http://hyperliteratura.ro/poezie-pentru-sanatate-am-plecat-pentru-a-uita-de-mine/

Mult succes in campania dumneavoastra!”

Nu mi-a mai scris. Finanţarea însă au obţinut-o şi şi-au derulat campania, deşi eu nu am mai auzit nimic despre ea decât de aici : http://www.facebook.com/events/312764275488674/

3. Le-am scris bloggerilor din juriul de 10 000 de euro pentru un prozator (le găsiţi blogurile făcând click pe fiecare cuvânt din această frază) şi i-am întrebat dacă nu citesc cumva şi poezie. Nu mi-au răspuns. Au votat însă bine!

Later Edit: pentru exactitate (şi corectitudine), ca urmare a comentariului Ruxandrei Predescu, de mai jos, am verificat “Delivery failure” şi, într-adevăr, din neatenţie, fie am tastat greşit câteva litere, fie am trecut de-a dreptul greşit câteva adrese, aşa încât unii dintre bloggerii enumeraţi mai sus nu au putut primi mesajul meu. Ei sunt: Ruxandra Predescu, Cristian China Birta, Marius Manole, Oana Grecea, Roxana Popescu, Sebastian Bârgău, Sorin Tudor, Wilkins Micawber. Dacă voi afla cumva adresele lor (cele bune), le voi da şi lor Forward la mesajul pe care l-am trimis colegilor lor, nu a fost în intenţia mea să-i nedreptăţesc…

Etichete: , ,

5 răspunsuri to “poezia & lumea (1)”

  1. Violeta Ion Says:

    De ce nu pui comentariul aici, l-am pus şi eu pe blog. Nu ai nevoie de bilet de voie de la ea. Chiar aş vrea să-l citesc.

  2. Ruxandra Predescu Says:

    mie nu mi’ai scris. e prima data cand citesc ceva legat de asta.

  3. daniel Says:

    ba da, Ruxandra, ti-am scris pe adresa …@printreranduri.ro, pe care am gasit-o pe blog. ti-am dat acum 2 minute si un Forward pe adresa ta de pe gmail, poate ajunge asa 🙂

    Violeta, ce anume ai pus pe blog?

    pai facusem comm-ul direct pe blogul doamnei Elena Udrea si, de vreme ce nu l-a aprobat, acum nu-l mai pot nici eu vedea, nu mai am de unde sa-l iau cu copy-paste.

    poate data viitoare cand o mai aud citind un poem la TV formulez din nou un comentariu si mi-l copiez in calculator inainte sa-l postez pe blogul doamnei Udrea si sa-mi fie blocat… 😀

    • Ruxandra Predescu Says:

      minunat. dar nu cred ca adresa ai ai gasit’o la mine pe blog. pentru ca blogul meu are extensie .eu, nu .ro
      prin urmare, nu, de fapt nu mi’ai scris niciodata mie.
      documentarea asta…

      • daniel Says:

        asa e, deficit de documentare + neatentie. citisem „Dacă vreţi să-mi trimiteţi un mesaj, încercaţi la adresa ruxa@…. numele blogului pe care tocmai il citiţi. Răspund repede :)” si m-am incurcat la ce am completat dupa @. ti-am trimis, se pare, pe o adresa care nu exista.

Lasă un răspuns

