interviul cu MM

pentru că am fost miercuri la prezentarea tezei de doctorat a domnului Nicolae Tzone, „Geo Bogza şi avangarda română”, şi-am aflat astfel că Marin Mincu a fost cel care l-a invitat să se ocupe de acest subiect, mi-am amintit şi eu că tot domnul Mincu m-a invitat să-i citesc pe douămiişti. eu îi citisem deja pe câţiva, însă ceva îmi scăpa şi MM s-a prins imediat. ce pot să mai spun decât că-mi lipsesc mult discuţiile cu MM?! una dintre primele (singura „imortalizată”) se află aici:

http://semnebune.ro/2012/rescriere-cu-daniel-d-marin-v4/
Etichete: ,

Lasă un răspuns

