pdw 29

m-a sunat Amelia şi m-a întrebat dacă i-am citit cartea. citisem doar un poem (după ce l-am citit am plecat în parcul Drumul Taberei să citesc toată cartea; o dată ajuns mi-am dat seama că nu am luat cartea :d). totuşi, acel poem e frumos, aşa încât îl transcriu aici:

 Femeia în cultură

poem de Amelia Stănescu

Femeia în cultură este întotdeauna
femeia în cultura cuiva
un chist subcutanat îm muşchiul de brad al fricii
este cerul de după lentilă
deformat
prin ploaie îşi adună penelurile
şi le zgârie de un zid – un graffitti cu sânge
este sudoarea unui artist după ce a sculptat
gura tăcerii
în vene ne curge şi ne pompează de ţărm
malurile
şi pleacă
acolo unde e ea, nu e nimeni
şi nu mai e loc
pentru vorbe.

din volumul Couvertures de pluie / Aşternuturi de ploaie, Ed. Brumar, 2012

3 răspunsuri to “pdw 29”

  1. stefan s. Says:

    Va rog, nu-i mai spuneti ,,parcul Moghioros”!
    E parcul Drumul Taberei!…E titulatura lui oficiala.
    Nu numele unguresc deranjeaza, cel putin in cazul meu…
    Dar comunistului Moghioros nu ar trebui sa i se dea importanta.
    Astfel de nume ar trebui sa fie uitate, nu promovate!
    Scuze!…O zi buna!

  2. daniel Says:

    in regula, schimb acum. n-am stiut…

  3. stefan s. Says:

    Da, poetii sunt …,,oameni de treaba”, cu adevarat!
    Multumesc. Era doar o sugestie, sa stiti…
    La mai multe versuri frumoase!
    Si sanatate, de la Bunul Dumnezeu!
    Noapte buna!

Lasă un răspuns

