cărţile „mele” – la Bookfest:

„Fără titlu” de Cosmin Perţa
Joi, ora 17.00, Editura Paralele 45 (stand propriu, Pav. C2)
Invitaţi: Ion Bogdan Lefter, Paul Cernat, Mihail Vakulovski

„Poeme de putere” de Nina Vasile
Joi, ora 19.00, Editura Vinea (stand propriu, Pav. C5)
Participă: Simona Grazia Dima, Mihail Gălăţanu

Pe mîna femeilor” de Felix Nicolau
Vineri, ora 17.00, Editura Cartea Românească
(stand Editurile Polirom şi Cartea Românească, Pav. C2)
Prezintă: Daniel Cristea-Enache şi Gelu Negrea

Oraşul nebunilor” de Dorin Mureşan
Sâmbătă, ora 14.00, Editura Dacia XXI
(stand propriu, Pav. C5)

 Ulise şi jocul de şah” (“Ulysses and the game of chess”)
de Ofelia Prodan. Traducere în engleză de Florin Bican
Sâmbătă, ora 17:00, Editura Charmides 
(standul editurii Tracus Arte, Pav. C2)
Prezintă: Alexandru Matei şi Felix Nicolau

Later edit:
de asemenea, puteţi găsi, la 15 lei fiecare, atât Poezia antiutopică. O antologie a douămiismului poetic românesc (la Editura Paralela 45, Pav. C2), cât şi Aşa cum a fost (la Editura Vinea, Pav. 6), celelalte cărţi ale mele din târg 🙂

4 răspunsuri to “cărţile „mele” – la Bookfest:”

  1. AZ Says:

    a fost M VKL acolo? eu nu l-am vazut..daca a fost imi pare rau ca nu l-am vazut 😦

  2. daniel Says:

    te referi la lansarea lui Cosmin. n-a fost M Vkl, aşa e. cum nici Paul Cernat. (eu am făcut postarea înainte să aibă loc lansarea, am trecut invitaţii cum erau ei trecuţi în program – nu ştiu de ce unii invitaţi, deşi promit că vin, nu mai vin…)

  3. dorin Says:

    si eu am promis ca vin, dar din motive ce tine de regnul familial nu am reusit (nu uita ca am 3 copii). imi cer scuze, mai ales ca sunt in lista ta. poate imi povestesti cum a fost pe mess.

  4. daniel Says:

    pai a fost asa: ti-am gasit cartea de poezie, la Vinea. o am. am dat de editura Dacia abia duminica pe la 19:00 – deja standul era gol (desi toate celelalte edituri aveau inca volumele la stand – probabil s-au facut vanzari bune si s-a strans mai devreme pt. intoarcerea la Cluj). romanul, asadar: nu-l am.

    n-am prins nici una din lansari. cea de la Vinea s-a petrecut (conform Tzone). de cealalta n-am avut pe cine sa intreb.

    bun. acum extinde ce am spus mai sus la intregul Bookfest (adica: lansari amanate (sau chiar anulate), vizibilitate slaba pentru unele edituri, din cauza amplasarii standurilor etc.). cam asa a fost targul de carte. terasele – un pic altfel.

    si ca de obicei: totul s-a petrecut f repede.

    PS: la cele de mai sus – si cateva chestii f faine. nu le mai enumar. per total: un targ de carte linistit, dar placut.

Lasă un răspuns

