nominalizări „să fim trendy”

nominalizările mele (pe care vi le trimit ca leapşă dacă vă vedeţi numele mai jos) şi câte ceva despre concursul blogger-iţei ca să fie trendy Lucia Verona:

Cum se va desfăşura concursul?
Concursul Blog de blog – cele mai bune bloguri din 2010 se va desfăşura în cele mai bune condiţii.

Cum se fac nominalizările?
Nominalizările se fac printr-o leapşă. Toţi cei care doresc să nominalizeze, inclusiv şi în primul rînd membrii juriului, sunt invitaţi să considere această postare ca pe o leapşă şi s-o trateze ca atare. Adică să scrie ceva despre concurs pe blogurile lor, să ia cu copy-paste categoriile, să nominalizeze pe cine vor, apoi să transmită leapşa mai departe.

Categoriile concursului şi nominalizările mele
(atât cât am dat eu copy-paste):

1. Marele premiu – Pentru că-mi place: Ofelia Prodan, one eye open

2. Blog literar:
2.1 – Critică: Mihaela Ursa, Aberoscop      
2.2 – Jurnal: Adriana Teodorescu   
2.3 – Creaţie: Poeţi din Bucureşti      

3. Blogul cu cel mai mult umor
4. Cel mai bun cititor/comentator
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic
7. Cel mai informat blogger

8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă
8.1 – eu, desigur (:P), l-am luat deoparte şi i-am spus 
….(să fim serioşi, totuşi! 😀 aşa că:)
8.2 – Ofelia Prodan, one eye open

9. Cel mai bun blog al unui ziarist
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri
11, 12, 13 ….

14. Cel mai combativ blog: Roxana Iordache, Welcome to Roxania  

15. Cel mai activ blogger:

16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri

17. Blogul pasiunii – blog de călătorie: celălalt eu, desigur – just another view

18. Premiul de popularitate: Victor Ciutacu, Vorbe Grele

Pot fi propuse mai multe bloguri la o categorie? Concurenţii se pot autopropune?

Da şi da. Pot fi propuse mai multe bloguri la o categorie. De asemenea, se acceptă propuneri, autopropuneri, denunţuri, autodenunţuri.

Cum va afla juriul care sunt blogurile nominalizate?
Toţi participanţii sunt rugaţi să lase într-un comentariu la această postare un link funcţional spre pagina cu nominalizări de pe propriul blog.

Un răspuns to “nominalizări „să fim trendy””

  1. adrianateodorescu Says:

    🙂

Lasă un răspuns

