mini – jurnal de o zi

//…

aflu de pe blogul domnului Liviu Ioan Stoiciu că ne-am văzut la Gaudeamus şi ne-am salutat. eu l-am văzut, e adevărat, şi l-am salutat. credeam că nu m-a văzut. dar i-am scris peste câteva zile şi de atunci am tot verificat dacă mi-a răspuns. dumnealui, care descrie pe blogul dumnealui, cu lux de amănunte şi întâmplatele şi neîntâmplatele şi îşi verifică des corepondenţa (deduc tot de pe blogul dumnealui), nu mi-a răspuns.

//…

îmi găsesc numele în tot mai multe locuri de pe Internet (când m-am oprit din numărat erau vreo 6) pentru inexplicabila „şansă” de a lua un premiu II la un concurs. vina e a lui Ştefan Doru Dăncuş (câştigătorul premiului I) care a împrăştiat peste tot „ştirea”. concursul e onorabil. minunata sumă de bani pe care am câştigat-o pentru premiul II la acel concurs e inexistentă la propriu: 0 (zero) RON.

//…

am fost la Călăraşi ca să mă întâlnesc cu profesorii şi colegii după 10 ani. eu am ajuns primul (dacă nu le iau în calcul pe Emina, care a scris frumos cu creta pe trotuar încă de la intrarea în liceu, şi pe Aura, sosită acolo din timp, probabil s-o ajute; evident, era şi „organizatorul principal”). au venit doar 13 colegi. şi 5 profesori. dirigintele a insistat, la sfârşit, să scriu în Cartea liceului, am „pasat” invitaţia Ivonei (în fond, datorită ei am ajuns acolo). apoi am scris fiecare câte ceva. proful de română nu a venit. nu ştie că scriu, deşi a fost primul (şi singurul) care mi-a prezis c-o să scriu o carte. într-a 9-a. într-a 11-a, de fiecare dată când era o lecţie mai puţin interesantă mă dădea afară din clasă şi mă trimitea la bibliotecă să citesc filosofie ca să mă „reîncarc” pentru discuţiile noastre de a doua zi. la bibliotecă, de fapt, rezolvam probleme de fizică. nici asta nu ştie. la Restaurant a fost şi mai frumos, deşi eu aş mai fi stat vreo 3 nopţi în Călăraşi, ca să vorbesc cu fiecare în parte. profa de mate (acum Directoare) lucrează 12 ore/zi, 7 zile/săptămână. eu doar două. Ivona circa 4 şi doar în cursul săptămânii. toţi colegii câştigă mult mai bine ca mine, deşi Ovidiu (cel care a pus la cale toată chestia) s-a cam ferit să-mi spună. eu bănuiam şi am acum confirmarea: sunt, încă, cel mai puţin matur dintre toţi.

//…

ieri, 4 decembrie (sau, mai exact, acum 22 de ore), pe messenger:

eu: de ce „mori in pereti”? 😀 (ceva legat de status-ul ei)

Ştefania: has signed out

eu: ai veşti?

Ştefania: has signed out

//…

nu ştiu cine îmi va citit textele pe 12, la Casa studenţilor. Ştefania mi-a spus că ştie ea pe cineva şi că ne pune în contact în 24 de ore, dar au trecut pe puţin 48.

//…

m-a sunat Gabi. la el aveam cele mai trăznite conversaţii într-a 12-a, deşi eu treceam pe la el pentru sora lui, care mi-l prezentase ca „pretext” ca să ne putem întâlni (altfel n-aveam cum). a fost în Bucureşti, dar nu m-am putut întâlni cu el.

//…

sunt la munte, citesc cartea nebună a lui Coman.

5 răspunsuri to “mini – jurnal de o zi”

  1. eumiealmeu Says:

    în primul rând felicitări pentru premiu – acum am aflat, nu mi-a spus nimeni de pe net, nici locul 1. apoi felicitări pentru că e premiul 2: uneori, vioara a doua dă mai multă frumuseţe decât prima. pentru celelalte, spor-t că ai nevoie.

  2. daniel Says:

    mersi frumos!

    uite, am intrat şi eu pe blogul tau, urmând linkul. n-am nici un motiv să-i cred pe acei specialişti care vorbeau de 15.000, şi nici pe tine, care vorbeai de „doar” 1 500, dar legat de cei ce „au depăşit o anumită vârstă şi pot depune mărturie” mă gândesc că asta era o chestie care ar fi meritat să fie făcută; dă-mi şi mie două astfel de nume!

  3. eumiealmeu Says:

    scuze, nici nu mai tin minte despre ce era vorba. da-mi link spre articolul meu care vorbea despre asta, pentru ca eu scriu in medie 10 articole pe zi, nu doar pentru blog, citesc enorm şi nu sunt geniu ca marii nostri scriitori sa tin minte totul. merci pentru intelegere.

  4. daniel Says:

    🙂 intra pe linkul acesta:
    ce este viata (2)
    PS: ce mult reusesti sa scrii, eu abia pot sa fac cateva postari pe an…

  5. eumiealmeu Says:

    din punctul meu de vedere, primul pe care l-aş intervieva ar fi Radu Beligan. al doilea, Maestrul despre care tot vorbesc pe blog. am o listă întreagă; de la cei din artă până la intelectualii care stau tăcuţi în banca lor şi nu-i întreabă nimeni de nimic…
    P.S. E slujba mea. În plus, chiar îmi place. Şi văd orice detaliu. Apoi mai e şi experienţa vârstei. La vârsta mea, cred că mă vei depăşi ca volum de muncă. Spor-t. Şi dacă mai e ceva de întrebat, te aştept pe blog.

Lasă un răspuns

