deja logic

… şi chiar previzibil.

după ce a încercat să „negocieze” pentru T.S. K., ameninţându-mă să nu-l includ în antologie decât dacă ajung la un „acord” cu el (cu el însemnând cu el însuşi, U.C….), după ce a făcut mare circ înainte de lansarea de la Bookfest (înainte încă de-a vedea cartea), după ce a scris un articol în T. (imediat după ce-a văzut-o), după ce a mai scris unul în O. C., după ce (aflu acum) a făcut un interviu cu O. N. (discutând despre ce credeţi: ei bine, despre mine), U.C. tot nu se opreşte.

nu vă mai spun cine e U.C., cred că bănuiţi…

i-am trimis civilizat şi punctual un drept la replică la revistă, pe care probabil că-şi va şterge şi în continuare bocancii. poate că-n curând va face nu o ANchetă, ci o chetă să mă dea afară din ţară. ceea ce-ar fi bine! 🙂

Later edit: s-a hotărât că afară din ţară nu (mai) e bine să mă dea (deşi eu nu-s de acord! :D), vrea să mă facă acum răspunzător de faptul că de 20 de ani autorii incluşi cu texte în antologii au primit zero lei*. de dinainte de 89 nu se ştie încă dacă tot eu am fost răspunzător de ceva sau doar alţii 😀

*fără să ştie, evident, că legat de singura antologie pe care am publicat-o până în prezent, nici un autor n-a condiţionat prezenţa în antologie de vreun număr de exemplare pe care ar fi urmat să i le trimit, ceea ce desigur că nu m-a împiedicat să opresc personal pentru unii autori un număr de exemplare, care au şi ajuns (de mult) la destinaţie. (cel puţin mie nu mi s-a semnalat pierderea „pe drum”. dacă cineva (dintre cei cu care am vorbit că o sa le trimit antologia) a preferat să-i semnaleze respectivului, ci nu mie, nu am nici o vină şi nici nu accept să fiu chestionat de dumnealui, ca „intermediar” – nu m-am schimbat cu nimic faţă de data la care i-am precizat cât se poate de răspicat că nu îi recunosc nici o legitimitate în a-l reprezenta pe unul sau pe oricare altul dintre autori. cum nu am apelat la dumnealui la contactarea nici unui autor, nici acum nu voi apela la dumnealui pentru preluarea „apelurilor pierdute”).

2 răspunsuri to “deja logic”

  1. miculftiriadi Says:

    1. spune, te rog, tuturor> cat a castigat TS khasis din „antologie”, ca sa inteleaga toata lumea ce-nseamna sa negociezi pentru autorii romani.
    2. despre antologia ta am discutat cu toti cei invitati la BDP, nu te mai victimiza, vei vedea toate reactiile pe masura ce se publica
    3. nu pot sa ma opresc, impostura e prea evidenta

  2. daniel Says:

    1. nu e de interes public (din pacate) cat castiga un autor roman de pe urma muncii lui. cat despre „negociere”, nimeni nu mi-a indicat sa iau legatura cu tine privind includerea lui Khasis, asa incat n-am inteles razvna cu care-ai pretins c-ar fi trebuit sa te contactez pe tine mai intai. despre cealalta „negociere”, cu editura, iti sugerez sa-mi dai tu numele unei mari edituri care sa-si permita sa plateasca nu 100%, ci 10% din sumele pe care le-ai adus atunci in discutie. daca imi dai un singur exemplu, o sa recunosc ca am gresit ca am contactat Paralela 45. pana atunci constat doar ca editura a pus la un pret bun pe piata cartea (mult sub „pretul pietii”), ceea ce inseamna ca, din punctul meu de vedere (la actualele conditii din tara), si-a facut treaba. bine-ar fi sa fie bani si pentru poeti, mai ales cand vorbim de edituri mari, dar ce te faci ca, iata, nu sunt?!…

    2. nu m-am „victimizat”. am remarcat doar ravna, pana azi n-am vazut nici un om care sa-mi dedice atatea materiale fumigand de dorinta… parca asta te implineste, iti da viata. dar fiecare cu gramada lui de viata…

    3. tocmai ca daca ar fi fost evidenta n-ai mai fi avut nici de ce sa te urnesti din loc! (si ceru-i albastru, si bradul e verde, dar n-am auzit pe nimeni care sa repete zilnic asta)

Lasă un răspuns

