din ancheta lui Bogdan Creţu

Oarecum îngrijorat de soarta revistelor din Ro, după comentariul lui Felix de aici, transcriu şi eu o parte din răspunsurile mele din ancheta revistei Paradigma.

Later Edit: am mutat răspunsurile aici, aşa cum au apărut, între timp, în Paradigma.

4 răspunsuri to “din ancheta lui Bogdan Creţu”

  1. Isa Says:

    Baiatul finut si cu fire impaciuitoare ce mai face?
    Sunt offtopic pt ca nu pot fi on, ma depaseste mult flerul si talentul tau. Dar de sanatate te pot intreba dupa atatea luni. 6?

  2. daniel Says:

    sanatatea, la propriu, e tot cam in punctul acela: adica inca (prea) multe de facut. la figurat, chiar in acest moment scriam un fel de drept la replica, ceea ce inseamna ca exista riscul nici prea sanatos sa nu mai fiu, nici prea impaciuitor sau finut. dar se poate prea bine sa ramana doar risc 🙂

    sa tot fie vreo 6 de cand n-am mai auzit nimic de indepartata Niponie.

    bine ai venit pe blogul meu! 🙂

  3. Isa Says:

    As vrea sa vad cum esti atunci cand nu esti nici finut, nici impaciutor. In indepartata Nipponie, nimic breathtakin`. Doar singuratate. Si instabilitate. Sper ca, macar mental sa raman stabila.
    Bine te-am gasit!

  4. daniel Says:

    cred ca ai vazut intre timp cum sunt, un fel de „tentativa” 🙂

    nici aici nu-i asa „self”. ba chiar mi-ar placea sa facem un pic schimb de locuri. inclusiv cu nimic breathtakin`. si singuratatea casutei de hartie.

Lasă un răspuns

