lansare la Bookfest

Colecţia BIBLIOTECA ROMÂNEASCĂ
Poezia antiutopică. O antologie a douămiismului poetic românesc

272 de pagini, 25 de poeţi, (grupaje
din) 48 de cărţi
într-o singură CARTE

Vineri, 11 iunie, ora 14.00, Pavilionul
14, Standul Editurii Paralela 45 (B 17)

Invitaţi: Ion Bogdan Lefter, Andrei
Terian, Cosmin Ciotloş, Daniel D.
Marin, Călin Vlasie.

(Pe întreaga perioadă de
desfăşurare a târgului, cartea poate
fi cumpărată cu numai 17 Lei!)

6 răspunsuri to “lansare la Bookfest”

  1. Lia Danescu Says:

    Am trimis un comentariu mai deverme, dar nu il vad.
    Acesta este un test!

  2. daniel Says:

    Lia, mai trimite-l o data, sunt niste campuri care trebuie completate inainte sa trimiti, probabil ca pe undeva te-ai incurcat, in baza de date nu apare 😀

    deci mai trimite-l o data 🙂

  3. Lia Danescu Says:

    Am postat pe Bocancul Literar anuntul tau. Link!

    Mi se pare o idee execelenta antologia ta, de aceea imi doresc si sper ca voi putea ajunge la lansare. Poate vii si la noi cu o relansare in Mojo.

    Oricum, iti doresc mult succes!
    Emilia Danescu

  4. Violeta Says:

    Este excelenta antologia. Daniel a ales texte reperezentative pentru fiecare autor in parte si a scris un aplicat si interesant cuvant inainte – argument. Poemele selectate redau portretul poetului/poetei antologat(e). Am descoperit poeti buni prin aceasta antologie, pe unii ii stiam, pe altii nu. De cei mai multi dintre ei auzisem dar pe unii dintre ei n-avusesem ocazia sa-i citesc. Cred ca antologia lui Daniel D. Marin nu trebuie sa lipseasca din nicio biblioteca publica, ar trebui sa se afle pe masa criticilor literari si mai ales este o carte ce nu trebuie ratata de iubitorii de poezie! Eu am primit cartea la TNCP, am citit jumatate din ea in tren intr-o atmosfera foarte placuta, daca mai dura calatoria de intoarcere acasa inca doua ore m-as fi delectat in continuare cu poezia de buna calitate cuprinsa intre copertile ei. Asa ca nu ratati antologia, cand o veti citi va veti convinge ca prin douamiisti exista Poezie tanara, moderna, foarte vie, adevarata!
    Daniel, succes maine!

  5. daniel Says:

    Lia,
    mersi!
    poate si o relansare, in a doua parte a verii.

    Violeta,
    daca jumatate ai citit pe tren, esti in primii 5 care au citit jumatate de antologie, ma bucur 🙂

  6. Lia Danescu Says:

    Daniel, din motive independente de vointa mea, nu am putut ajunge la lansarea de la Bookfest. Imi pare tare rau, mai ales ca imi doream sa am cartea si sa pot citi macar jumatate din ea. :))

    Am gasit pe net, in diverse locuri, ecouri de la lansare, intrebari, raspunsuri referitoare la antologie. Am devenit si mai curioasa, asa ca astept sa dai un semn cand vei fi pregatit sa vii cu o relansare la Pariu pe Prietenie.

    O zi buna si o vara racoroasa! 🙂

Lasă un răspuns

