la aniversară

începeam astfel, din această cauză. de atunci, au mai deschis câţiva oameni cartea, au urmat câteva cronici literare, câteva nominalizări în topuri ale revistelor, momentul poetic de la Espacio Niram, unde am avut şi o f mică lectură (nu înseamnă că n-am câştigat pariul de a nu citi în ţară). în Ro, poeme din volum au fost citite de Lorena Lupu, Ioana Marin Maria şi Violeta Savu; le-am ascultat curios de fiecare dată, dinspre exterior către mine (şi-au alcătuit singure selecţiile şi le-am ascultat în premieră alături de ceilalţi participanţi la evenimentele respective). aşa mi-am propus de la început: o dată ivită printre oameni această carte, e rostul ei să se descurce sau nu. eu fiind un spectator. (unul dintre cei mai fideli, judecând după numărul postărilor pe acest blog :D)

n-a fost un spaţiu de promovare a cărţii, ci unul de însemnări pe marginea existenţei ei.

nu ştiu dacă voi mai avea ce posta despre ea de acum înainte.

în principiu, mergem mai departe.

Lasă un răspuns

