Prieteniile de sfârşit de iarnă

Luceafărul de dimineaţă este în continuare generoasă cu poeţii mai tineri, redactorul şef Dan Cristea scriind frumos, în numarul curent al revistei, despre cartea Domnicai Drumea şi despre “l-am luat deoparte şi i-am spus”. Deşi, după cum reiese şi din titlu, Între ficţiune şi autobiografie, scriem diferit, ceva s-ar putea să ne-apropie. Altfel nu ne-am fi aflat poate pe aceeaşi pagină.

Nu am cumparat încă Dilemateca, dar se pare ca şi ea s-a împrietenit cu unii poeţi din generaţia noastră. Despre mine se pare că a scris Adina Diniţoiu şi abia aştept să citesc  🙂

Later Edit: în ancheta revistei Ramuri privind anul editorial 2009, Lucian Vasiliu, Liviu Ioan Stoiciu şi Ion Zubaşcu au nominalizat cartea mea în preferinţele dumnealor de lectură. Mă bucură, mai ales că îi apreciez, la rândul meu, ca poeţi.

3 răspunsuri to “Prieteniile de sfârşit de iarnă”

  1. andrei Says:

    Am o intrebare. Cum ai reusit sa faci sa iti apara ultimele postari la blogroll (categoria poetry and more)? Eu am incercat sa imi instalez si plugin-uri dar daca esti pe wordpress.com nu merge.

  2. daniel Says:

    cu widget-ul RSS, bifand 1 la „How many items would you like to display”.

  3. andrei Says:

    mersi 🙂

Lasă un răspuns

