tot un poem scurt

                                                                           de Ana Dragu

rătăcit, el aşteaptă într-un oraş mare cu ferestrele ţăndări. ochii lui aruncă smoală peste blocuri. de pleoape i se izbesc păsări aproape moarte. nimic nu are înăuntru. în mâini e noaptea şi doar o pânză de păianjen pe faţă. eu spun mai aproape de mine decât părul meu verde în care uneori struguri sălbatici se coc. două tăceri şi două vorbiri. e de-ajuns. însă el poartă un mort între oase. aşază mortul pe trei scânduri ude şi priveşte ore în şir vârtejul. prin carne trece o unghie murdară. eu fac fumul şi o tăcere vie. nu vine nici un somn. stau între două ploi sărate. cu degetele arse. cu ceara topită după mâinile mele. doar o apăsare lângă inimă ca un foşnet. un joc şi o apă mare. nu ieşim. stăm în mine cu nimeni. ca şi cum unul ar fi altul

                                           eu aş vorbi prin gură şi el prin mâini

Lasă un răspuns

