poem scurt

nu ştiu exact din ce carte a lui Teo Dună este acest poem scurt. dar l-am regăsit în calculator şi îmi place mult.

casa intră în mine cu pereţi cu tot apoi intră şi rochia
albastră strânge rău da ea pune beteală
la mijlocul meu şi ieu mă fac brad şi e crăciunu
când e cel mai frumos
şi ei să ne trăieşti şi ieu să vă trăiesc
şi ieu suflam în lumânare
lui mama i-a ieşit o lumânare din mâini
are în loc de degete lumânări şi ieu fac atâţia ani
câte degete are ea şi ei îi iese vată
din spate şi zice are mama un colier pentru fata ei
da mie nu-mi plăceau colierele
sunt pentru fete da-mi plăceau mâinile ei
da era pentru mine colierul ăla din ace de siguranţă
date cu oja ei

            aşa de parcă purtam la gât mâinile mamei

5 răspunsuri to “poem scurt”

  1. bogdanodagescu Says:

    cred ca e din catafazii, dar nu`s sigur

  2. daniel Says:

    din trenul de treiesunu februarie sigur nu e, ca n-are decat vreo 3 poeme mici in el si nici unul cu titlul in primul vers, deci fie din catafazii, fie din de-a viul, la a carui lansare abia astept sa ajung. by the way, creca e primul an cand abia astept nu una, nu 2, ci vreo 3 lansari de la CR… daca s-ar adauga si Cartier cu ceva, si poate si Paralela, si Vinea, si Brumar cu cate un titlu chiar ar fi ceva!… ai avea ce citi 🙂

  3. ioana Says:

    sigur e din catafazii, imi amintesc cu nostalgie de seminarul despre douamiisti din anu’ doi la care i-am executat (gentil si admirativ!) pe duna & sociu& vladareanu& vancu& novac…

  4. ddm Says:

    asa privesti tu seminariile despre douamiisti, cu nostalgie? 😛

    ps: ce martisor poetic vrei? (pe blog)

  5. ioana Says:

    nostalgie dupa o profa si niste colegi faini, care s-au lasat de master…(ei, nu ea)
    ce vrei tu! da’ sa nu fie dintr-un douamiist, na!

Lasă un răspuns

