vacanţă

fiind iarnă şi aproape de sărbători nu ştiu ce să scriu.

internetul e plin de surprize, unele chiar interesante. aflu astfel că în spatele concursului literar Nora Iuga se află George Chiriac (ci nu ElenaV, cum îmi imaginam când i-am “linkuit” :D). aflu că oamenii de la Espacio Niram vorbeau serios cand i-am întâlnit astă vară (un bilanţ proaspăt am găsit şi în Cronica română, după o ediţie la aniversară) (aflu şi eu astfel -via Madrid…- că Ariadna Petri are o carte la Ed. Paralela 45, din Pitesti…). RA spune că iubirea e pe 14 februarie, eu o să ma conving ceva mai târziu :). a apărut şi a doua parte a mini-anchetei mele cu douămiiştii. Horia Gârbea a postat poemul cu MM pe care i l-am trimis, îi mulţumesc.

Rita pleacă în Zambia. uf, dar departe e. americanii au fost mai fericiti decât ea, au avut Canada la numai doi paşi.

… cum spuneam, nu ştiu ce să postez pe blog până pe la anul, dar urmând linkurile de mai sus veţi găsi ceva pentru fiecare. eu mă duc în vacanţă 🙂

PS (Later Edit, 02:57): chiar în acest moment, pe Rai Uno, la emisiunea mea preferată, este invitată o poetă (un fel de Nora Iuga a lor) care vorbeşte despre poezie ca o privire în (altă) lume, incredibil! 🙂

6 răspunsuri to “vacanţă”

  1. concursulnoraiuga Says:

    :)) Aoleu. Nu e ElenaV. Elena Vladareanu e doar ea. 🙂 Noi suntem noi.
    Mersi

  2. ioana Says:

    Ce vacanta lunga ti-ai luat, Daniele!

  3. ioana Says:

    craciun fericit! si tihnit si sanatos!

  4. Violeta Says:

    Un An Nou Fericit tuturor!
    Pe aici vacanta noastra s-a cam terminat 😦 Inapoi la viata reala! Ma bucur sa va anunt ca Revista Ateneu si-a folosit frumos vacanta si acum avem site! Sper sa ne vizitati si sa va faca placere!
    http://www.ateneu.info/

  5. daniel Says:

    Arata chiar bine, o sa pun linkul si pe prima pagina, la reviste. Si pe aici vacanta incepe sa se termine, dar sunt semne ca va fi un an interesant 🙂

    George Chiriac, vorbisem cu doamna Nora Iuga la Berlin, in toamna, dar am felicitat-o pt. alte chestii, nu stiam (pe atunci) de concurs. Cred ca e cu adevarat frumos un concurs literar cu acest nume.

    Ioana, iertare, dar nu mai rezistam fara vacanta. Mersi frumos pentru urari!

    La Multi Ani!

  6. Violeta Says:

    Daniel, Revista Ateneu iti multumeste din suflet! 🙂
    Da, si prin Moldova sunt semne ca 2010 va fi un an interesant.

Lasă un răspuns

