6 luni

începeam aşa acest mic jurnal în urmă cu fix 6 luni şi nu după mult timp avea să fie nu doar o surpriză pt. ceilalţi, dar şi un cadou pt. mine însumi.

am aruncat o privire pe “statistică”, dar desigur că o “raportare”, ca orice raportare, nu e decât o sumă de cifre mai puţin expresivă decât oricare din întâlnirile noastre live de aici, şi totuşi, pt. o anumită memorie a urmelor:
–  numărul total de accesări în aceste 6 luni: 5 788
–  cele mai multe accesări într-o zi: 224 (miercuri, 25 noiembrie 2009)
–  numărul total de postări: 47
–  numărul total de comentarii: 147

câteva din evenimentele pe care le-aţi putut accesa prin clic pe linkul de azi, din dreapta de-a lungul acestor 6 luni: Zilele Culturii Germane, Povestitorii de la Şosea (mai multe întâlniri în cadrul acestui proiect), Mihai Şora. O filosofie a bucuriei şi a speranţei, Literatura de tradus, Poeţi din Bucureşti, două scrisori importante, „Gloria Bistriţa” la Muzeul Literaturii Române, Conferinţa Naţională a USR, Concursul de creaţie literară Nora Iuga.

poate că mai am unele restanţe faţă de unii dintre vizitatori, faţă de carte (pt. care, în afara acestei deschideri, nu am făcut nici de astă dată nimic şi nici n-o să fac. o dată lansată, e rostul ei să se descurce sau nu în lume) sau faţă de ceea ce poate mi-aş fi dorit eu de la acest blog. în mare, însă, m-a învăţat să comunic mai bine, sau, dacă nu e prea mult: să mă comunic mai bine. ceea ce, să o recunosc sincer, nu mă aşteptam să se producă şi altfel decât prin poezie.

buunn, pt. că pomeneam de nişte restanţe, iată şi ultimele premii pe acest an, dar şi cele mai dragi:

premiile speciale “l-am luat deoparte…”, pentru rezultate deosebite în promovarea poeziei:

Ioana – pt. percutanţa şi constanţa comentariilor pe acest blog
ora25 – pentru implicarea în proiectul lepşu-mâţa, care-a poposit şi pe-aici
Anita  – pt. cea mai aparte întâlnire (poetică) la un târg de carte
Carmen – pentru cea mai frumoasă (dublă-) traducere a unei poezii “l-am luat deoparte…”
Dominique – pt. e(&si)mpatie la prima vedere
Mircea Lăcătuş – pt. cel mai frumos cadou (evident poetic) pe care l-am primit din străinătate
Romeo Niram – pt. cel mai frumos moment poetic al anului 2009
Marin Mincu – pentru insistenţa de a mă pune la zi cu poezia douămiiistă
Ioan Es Pop – pt. c-a fost primul care a deschis această carte (încă într-o primă fază de manuscris) şi „m-a luat deoparte” şi… mi-a spus că nu i-a părut rău c-a deschis-o. şi mă refer la poetul care (fără s-o ştie) mi-a adus cele mai mari bucurii în ultimii mulţi ani, pe măsură ce i-am descoperit poeziile, pe majoritatea de mai multe ori
Ofelia – pt. cea mai exotică întâlnire şi cele mai vii discuţii despre şi prin poezie. dacă nu ne-am fi întâlnit poate că această carte nici n-ar fi apărut.

în lipsa unor resurse financiare credibile, aceste premii speciale constau într-o simplă îmbrăţişare. dar poate că altădată mă voi ocupa mai din timp 🙂

9 răspunsuri to “6 luni”

  1. ora25 Says:

    primaaa! ştiu că-s bună la viteză, am mai zis! 🙂 tre’ să te îmbrăţişez şi eu sau pot să stau aşa, absentă? 🙂

  2. daniel Says:

    poti si tu 🙂 live, sau numai virtual daca tot nu vrei sa-ti declini identitatea…

  3. ora25 Says:

    bineee… atunci când pe neaşteptate, în mijlocul străzii, o necunoscută va veni şi te va îmbrăţişa fără o vorbă, să ştii că-s eu.

  4. concursulnoraiuga Says:

    Multumim pentru promovarea Concursului literar Nora Iuga in cadrul blogului dvs.

  5. ioana Says:

    Multam si eu, bre! Da stiu ca esti smecher… Ma obligi, de fapt, sa fiu si in continuare constanta!

  6. daniel Says:

    ora25, deci esti, totusi, fata, macar s-a lamurit un aspect. restul, in mijlocul strazii 🙂

    concursulnoraiuga, n-aveti pentru ce. mult succes!

    ioana, pai sa te oblig sau nu?! nu stiu, tu decizi 🙂

  7. ora25 Says:

    aşa greu se observă!!! nu mă demoraliza!

  8. daniel Says:

    🙂

    pai eu nici despre concursulnoraiuga nu stiu nimic in plus (decat daca e doamna Nora Iuga in persoana, ceea ce-i exclus), cum nici despre Ioana… ma misc intr-o lume virtuala despre care nu stiu mai nimic 😀

  9. concursulnoraiuga Says:

    Multumim ca suntem si noi pe aici pe paginile tale. Concursul literar Nora Iuga este doar un concurs literar pentru elevii de liceu. Ceea ce am facut noi cu blogul e o chestie noua, uite asa: un blog care trateaza chestii literare si le valorifica. Nora Iuga in persoana e foarte multumita de evolutia acestui blog si de lucrurile interesante care se petrec inauntru. De ce Nora Iuga si care e treaba cu noi ? Gasesti in primul post al blogului http://concursulnoraiuga.wordpress.com/ Succes !

Lasă un răspuns

