fuga de acasă

… după o săptămână de întâlnire cu tineri poeţi din peste 15 ţări europene, după 2 săptămâni în oraşul Hertei Müller (yap, ea a reuşit să fugă de tot de acasă şi să mai câştige astfel şi Nobelul), dar şi al scriitoarei Nora Iuga, aflată la Berlin cu o bursă despre care cred că voi spune mai mult la un later edit, după 3 săptămâni departe de tot ce se întâmplă acasă…

să vă spun că acasă am candidat şi eu la o bursă a mogulului Voiculescu (de probă/curiozitate… dar şi de nevoie de bani) şi să vă spun că am pierdut-o. cei care l-au sfătuit au preferat ceva ce nici nu seamănă cu literatura, ceva pentru care Alex Ştefănescu nu s-ar sinchisi o mie de ani să mai scrie o carte.

(şi) de aceea nu-mi place să mă-ntorc (după fuga de-) acasă…

Lasă un răspuns

