e-mail de la Manasia

Ştefan Manasia! 🙂 Care îmi spune cam aşa (urmare de aici):

1. Dragă DDM, am trecut prin cîteva cenacluri la viaţa mea (cei mai mulţi pureci făcîndu-i la Echinox), dar n-am avut de-a face cu îndrumătorii : unu, pentru că existenţa ăstora m-a iritat dintotdeauna (deşi e o nevoie naturală, tribală, întrucîtva comică), şi doi, pentru că-n vremea studenţiei, posibilii guru cenaclieri se retrăseseră-n comode fotolii academice. Dacă m-a influenţat ceva, asta a fost bulimia lecturilor (& anorexia relaţiilor social-profesionale) ; pe urmă boema, prietenia ca un balaur cu patru-cinci capete.

2. Întrebările astea, în cazul meu, nu-şi prea au rostul. Sînt cuvinte mari, de plastic, sub care nu încape nimic din ceea ce poate fi prietenie şi resentiment şi admiraţie şi invidie şi calcul şi eroism şi egoism şi dezinteres şi neputinţă.

3. E-uri şi soia şi paranoia. Nu-mi cere să pun, că n-o să pun. Tabloul îl vor da peste 10-15 ani – asta presupunînd că nici un traumatism nu va altera lumea românească – junii din underground-ul literar, dizidenţii şi excluşii mai bătrîni, lupii singuratici, şacalii neatinşi de viciul igienei de manual, de antologie, de listă ş.a.m.d.

Lasă un răspuns

