part one

dacă în Ro e o mare prostie să aştepţi să-ţi apară cartea pe rafturi (pentru că nu o cumpără nimeni şi oricum prietenilor le-o oferi singur), în afara ţării, în schimb, poate fi ceva inedit.
astfel „l-am luat deoparte…” se află deja pe un raft al hostelului Purple Nest Youth Hostel din Valencia (ajunsă acolo printr-un ciudat schimb de cărţi. eu m-am ales cu „Spain – spend less see more”, un superb ghid turistic), pe raftul bibliotecii Institutului Cultural Român din Madrid şi chiar pe un raft cu… vederi, în imediata apropiere a (mai exact deasupra) unui… taur :D, după cum veţi putea observa în curând.

deocamdată fotografia care deschide seria:imaginea cartii mele la Madrid (daniel d marin)

imaginea cărţii mele la Madrid

(my book photo session. At Cibeles, Madrid, 2/07/2009)

Lasă un răspuns

