primul premiu. surpriza :)

poate sunteţi curioşi pe cine a premiat Bogdan, al cărui banner de concurs l-aţi tot văzut în partea dreaptă până azi. ei bine, el i-a premiat pe câştigători, normal 🙂

eu însă am ales să o premiez pe Ioana (penultima clasată :D), pentru „”Îmi place să citesc pentru că este singurul mod în care pot trăi aventuri fantastice, imposibil de atins în realitate. Aşa pot cunoaşte vrăjitori, vampiri, prinţi (…) aşa pot să visez, să iubesc alături de mii de personaje. A citi înseamnă a fi tu, doar că în alt context””, aşadar pentru cel mai aproape de spiritul lui „l-am luat deoparte…” răspuns dintre toate.

reacţiile „la cald”:

eu (June 17, 2009 at 3:25 am): eu o votez pe Ioana. observ că nu are „galerie”, aşa că dacă nu o premiaţi îi ofer eu cartea mea!

eu (Monday, June 22, 2009 2:56:53 PM): m-am gândit să te premiez pentru răspunsul de aici
felicitări! 🙂
(sau doreai una din acele cărţi şi refuzi premiul meu?)

Ioana Dutu: Mulţumesc mult pentru cuvintele frumoase. Chiar mă bucur pentru această susţinere. Nu refuz cărţi niciodată, deci accept premiul cu plăcere.

primul l-am luat deoparte şi i-am spus-premiu va pleca, prin urmare, la Rm Valcea!

Un răspuns to “primul premiu. surpriza :)”

  1. fbogdan1988 Says:

    Felicitari pentru initiativa si felicitari si Ioanei pentru premiu.:)

Lasă un comentariu