2 linkuri (/cititor vs…)

1. scriitor vs. cititor

am descoperit (via White Noise) o reacţie (link 1) a unuia din cei prezenţi miercuri la cenaclul de la Muzeu. superbă, din punctul meu de vedere. pt. că, dincolo de cadrul profesionist de cenaclu, cineva a simţit un impuls şi de altceva. de întâlniri cu scriitorii, de dialog. chiar: există aşa ceva? undeva?

2. editor vs. cititor

tot o reacţie grăitoare (sau, după unii, doar surprinzătoare) a unui alt participant, la un alt eveniment am descoperit aici: link 2. se afla întâmplător la lansarea de carte (după cum mărturiseşte), dar priviţi ce observă!

[fac precizarea că intervenţia domnului Tzone a avut loc nu în cadrul prezentării cărţii mele, ci imediat după, în timpul alocat altei prezentări (s-au lansat atunci 4 cărţi). despre cartea mea de anul trecut au vorbit la acea lansare (în respect faţă de carte, cititori şi autor) Ion Zubaşcu şi Răzvan Ţupa. dar observaţia rămâne!…]

Lasă un răspuns

