precizări postpre

n-o să vă spun cine e domnişoara o. glumiţa cu „o să mă uit în buletin” a fost doar pt. acum 3 ore, când încă mai erau „la cald” discuţiile pe final de cenaclu.

cine e Ioana Marin Maria? nu e rudă cu mine, în ciuda numelui. e, de fapt, o plăcută surpriză (am cunoscut-o cu doar o jumătate de oră înainte să-mi citească textele). pt. că a citit f. frumos.

cine au fost cei din sală? probabil o mulţime de admiratori ai Lorenei, de vreme ce locurile erau toate ocupate. eu am recunoscut pe: Carmen Dominte (sosită ultima, dar nu cea din urmă :P), Violeta Ion (ei nu-i place domnişoara o. :D), Aida Hancer şi paranoiaparadis Adrian Diniş, Andreea Toma, Luminiţa Duţu, Mihail Gălăţanu (a ajuns târziu, nu a mai luat cuvântul…), Florin Caragiu, Mălin Stan, Felix Nicolau (de departe cel mai în formă comentator, alături de Daniel Cristea Enache – în formă critică şi peste măsură de ironic; recunosc, a impresionat :D), Sorin Despot, căruia i-a stat f bine în public. i-ar fi stat la fel de bine pe o scenă.

Tudorel Urian şi Lorena Lupu au socializat tot timpul şi au constituit „interfaţa” dintre public şi texte (separat, Lorena a avut o lectură f vie, şi-a trăit & transmis textele. s-a supărat la un moment dat, pt. că a fost întreruptă, dar la un cenaclu se mai poate-ntâmpla).

am făcut de două ori cunoştinţă cu Anca.
şi a fost ok 🙂

3 răspunsuri to “precizări postpre”

  1. Miruna Vlada Says:

    descrierea ta e ff diferita de cea a lorenei. sigur a fost acelasi cenaclu??

  2. daniel Says:

    eu am privit din partea stângă a lui Daniel (Cristea-Enache), ea din partea dreaptă, asta ar fi singura diferenţă. cred că (s-)a vrut la un moment dat să schimbăm locurile, nu-mi dau seama prea bine 😀

  3. o a treia descriere Says:

    o descriere si aici: http://atelier.liternet.ro/articol/7787/Autori-diversi/Cenaclul-de-la-Muzeu-Sedinta-din-10062009.html

Lasă un răspuns

