l-am luat deoparte… se deschide

1. pentru că nu e o carte închisă în ea însăşi, voi inaugura categoria poemul de weekend, unde voi posta cele mai frumoase poeme citite/recitite de mine în weekend.

2. citesc în general poezie douămiistă bună, dar şi poeţi mai „rari”, precum Mazilescu, Es Pop, Mureşan, (chiar acum) Danilov. însă anul acesta sunt restant rău de tot, aşa încât, ce să fac, o recunosc public şi lansez prima mea leapşă:

voi ce cărţi de poezie citiţi anul acesta? ce recomandaţi?

şi o trimit neapărat jos numiţilor:

a. White Noise – pt. că e mereu la curent cu tot ce apare
b. Lorena Lupu – pentru că de un timp scrie şi poezie, urmează să şi publice, dar habar nu am ce citeşte
c. Rita Chirian – pt. că am revăzut-o la colocviul tinerilor scriitori şi mi-a povestit nişte chestii faine din sat de la ea şi, nu ştiu cum, tocmai mi-am amintit de ele
d. Livia Ştefan, pentru că o să-mi răspundă „trăznit” şi-o să-mi recomande cărţi din alea de care nici nu mi-am imaginat să aud
e. Răzvan Ţupa – pentru că am ratat poezie. puterea şi sunt oricum curios ce cărţi se vor mai lansa prin club a.
f. Radu Vancu – pentru că tocmai a publicat o carte superbă şi aş vrea să ştiu dacă mai citeşte şi altceva sau anul ăsta nu.

11 răspunsuri to “l-am luat deoparte… se deschide”

  1. white noise Says:

    o sa raspund cat de curand

  2. Radu Vancu Says:

    Idem.
    Succes cu volumul si cu blogul!

  3. daniel Says:

    mersi! 🙂

  4. Lorena Lupu Says:

    s-a notat. dau pingback curând. 🙂

  5. white noise Says:

    io cer o pasuire pana luni, marti, trebuie sa ma gandesc un pic mai mult

  6. daniel Says:

    sigur! eventual ne spui ce cumperi la acest targ de carte. sau nuuu viiii? 😀

  7. white noise Says:

    da, la asta ma gandeam. am cam aflat ce se pregateste pt. targ.
    tu faci lansare acolo? dar cartea ta apare la brumar, o voi gasi usor.
    cred ca vin la targ.

  8. Leapşă, Villon şi Hutz « La Nouvelle Sappho Says:

    […] În încercarea sa elegantă de a calma spiritele, drăgălaşul DDM încearcă să folosească o leapşă pe post de zăhărel. Leapşa zice aşa: ce cărţi de poezie […]

  9. Lorena Lupu Says:

    gataaa, m-am executat.

  10. daniel Says:

    White Noise,
    chiar că afli chestii (nu anunţasem încă numele editurii :D). data lansării în curând. standul îl ştii 🙂

    Lorena, 10x,
    data viitoare va fi pe post de zahăr ars 😀

  11. white noise Says:

    B11 🙂

Lasă un răspuns

