primii cititori

cine a citit l-am luat deoparte şi i-am spus până în momentul de faţă (în manuscris):

– Ioan Es. Pop
– Nora Iuga (mi-a vorbit f frumos despre domnişoara o. (primul capitol al cărţii) cu numai câteva zile înainte de a pleca la Berlin)
– Ofelia Prodan
– Raluca Dună (între Alba Iulia şi Bucureşti, în tren)
– Sorin Despot (în acelaşi tren) (în timp ce, alături, Miruna Vlada, Iulia Balcanaş, Marieva Ionescu, Ana Chiriţoiu, Gruia Dragomir şi, din când în când, Octavian Soviany se jucau „psiholog”, iar Răzvan Ţupa filma – n-aş fi vrut să fiu în locul lui :D)
– Violeta Ion (care mă invidiază pentru dragonul fără aripi, al doilea capitol :D)
– Paul Cernat (primul critic literar care mi-a spus, telefonic: îmi place! cuvântul lui o împinge practic direct sub tipar)

Lasă un răspuns

